07 Januari 2010

Selamat Menyambut Kelahiran...

Pada 6 Januari 2010 yang lepas, anak aku yang kedua ( Muhammad Aqil Rasyid ) telah menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke-5 tahun.


Ini adalah gambarnya ketika berumur 3 tahun. Anak aku ini mempunyai penyakit asma yang biasa. Aku diberitahu oleh doktor, penyakit akan hilang apabila ia meningkat usia.

Dengan wajahnya yang comel, ramai rakan-rakan kenalan menyatakan anak ini sangat istimewa. Kemana sahaja ia pergi pasti orang akan tertarik dengannya.

Pada 4 Januari 2010, anakku telah memulakan alam persekolahan. Aku menempatkannya di D'Monte Sungai Dua. Abangnya sebelum ini juga bersekolah di tempat yang sama. Pada awalnya anakku ini tidak mahu kesekolah dan menangis di rumah lagi. Aku macammanapun memaksa ia pergi ke sekolah juga. Ini adalah untuk kebaikannya juga.




Sekarang ini, ia seronok untuk kesekolah dan bersemangat mengalahkan abangnya sehingga memarahi abangnya setiap kali lambat untuk menyiapkan diri ke sekolah.

Abah ingin mengucapkan Selamat Menyambut Kelahiran dan Semoga bertambah rezeki abah dan ibu bagi mengharungi kehidupan mendatang yang mencabar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

DUIT