17 Januari 2011

Seksinya rambutku - Jessica Iskandar



Bukan mahu memuji sendiri, tetapi bagi pelakon filem Dealova, Jessica Iskandar, rambut adalah bahagian tubuh yang paling disukainya. Ini kerana bagi Jessica, keseksian dirinya terletak pada kecantikan rambut meski ramai yang mengatakan dia mempunyai bibir yang seksi.

"Ramai yang kata bibir saya seksi. Tetapi bagi saya yang paling seksi adalah rambut saya.

"Kalau nak tahu, dari kecil saya memang teringin nak berambut panjang, tetapi ibu bapa saya tak izinkan sebab ketika itu saya masih sekolah lagi.

"Sebab itulah, sekarang saya simpan sahaja rambut panjang sebab saya suka," katanya.

Dalam pada itu, Jessica yang sebelum ini pernah ditegur kerana tampil berimej seksi mengaku mahu mengekalkan imej sederhana bagi menghormati sensitiviti peminat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

DUIT