10 Januari 2012

'Botox hijau' bunga raya


Rangkaian Naturalift Hibiscus Skin Renewal oleh Melvita.


Apabila usia kita meningkat, garis halus, kedutan dan tanda penuaan lain membuatkan kulit yang semakin kendur kelihatan seperti kulit pokok tua yang berkerepot.

Namun, keajaiban alam semula jadi yang boleh dijadikan penawarnya ada di mana-mana.

Biji benih halus atau tunas kecil boleh tumbuh menjadi pokok besar, yang boleh memberi banyak manfaat kepada manusia.

Melvita, pakar produk organik untuk penjagaan kulit dari Perancis, menggunakan sel tunjang putik pokok bic, yang dikenali sebagai 'pokok awet muda', bersama biji bunga raya dan pelbagai ekstrak biji benih antipenuaan lain.

Ramuan ini digabungkan dengan hasil penyelidikan saintifik dalam penjagaan kulit bagi menghasilkan 'botox hujau'.

Formula anti penuaan semula jadi organik ini dinamakan rangkaian Naturalift Hibiscus Skin Renewal.

Rangkaian produk 'pembaharuan' kulit ini menyuntik nafas baru ke dalam sel kulit, untuk menentang gejala penuaan dari dalam sel.

Ia berkesan mencerahkan dan mengurangkan garis halus dan kedutan, selain membuatkan kulit dengan serta-merta terasa tegang dan terangkat, dan memberi tenaga kepada sel kulit untuk pulih dengan lebih cepat.

Rangkaian Naturalift Hibiscus Skin Renewal yang meliputi Naturalift Youthful Skin Cream, Skin Serum, Skin Complex - Eyes and Lips dan Skin Mask, menggunakan tenaga hayat daripada tumbuh-tumbuhan semula jadi untuk mengekalkan kecantikan kulit.

Rangkaian penjagaan ini menggunakan teknologi baru Gemoterapi (terapi sel tunjang putik) untuk mengekstrak sel tunjang putik pokok bic untuk mendapatkan ramuan aktif DNA tersebut.

Ia turut mengandungi pelbagai ekstrak biji benih antipenuaan lain seperti biji bunga raya, kudup ros, delima, borage, Camelina dan sebagainya.

Semua tumbuhan ini kaya dengan hormon tumbesaran semula jadi, faktor pertumbuhan epidermis dan asid lemak yang membolehkan produk ini memberi kesan seolah-olah 'botox hijau' untuk menenangkan otot muka yang menyebabkan garis halus.

Ia sekali gus melicinkan garis tanda penuaan ini dan mencerahkan kedutan.

Pada masa yang sama, sel tunjang putik pokok bic boleh membantu membaiki resapan oksigen dalam sel kulit dan memberi tenaga tambahan untuk membantu meningkatkan pembaharuan sel kulit. Di samping itu, ia juga telah ditambah gam Akasia, untuk menangani masalah kekenduran kulit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

DUIT